Všeobecné obchodné podmienky – vernostný systém – aliancia Loyalty–Link Level

I. Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľ sa rozumie spoločnosť Loyalty – Link,s.r.o., sídlo: Belopotockého 2, 811 05 Bratislava, IČO: 46 618 562, IČ DPH: SK, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: sro, vložka č.: 82865/B.
  2. Partner sa rozumie fyzická alebo právnická osoba oprávnená dodávať tretej osobe tovar alebo poskytovať tretej osobe služby, ktorá umožňuje uplatnenie Vernostnej karty Členom v súvislosti s úhradou ceny za dodaný tovar respektíve poskytnutú službu vo svojej prevádzkarni.
  3. Prevádzkareň sa rozumie prevádzkareň Partnera, v ktorej je možné uplatniť Vernostnú kartu v súvislosti s úhradou ceny dodaného tovaru alebo poskytnutej služby.
  4. Člen sa rozumie fyzická osoba – člen vo Vernostnom systéme, ktorej Partner v rámci svojej činnosti ako svojmu zákazníkovi dodá tovar alebo poskytne službu a ktorá na základe členstva vo Vernostnom systéme je oprávnená uplatniť Vernostnú kartu v súvislosti s úhradou ceny za tovar dodaný alebo službu poskytnutú Partnerom.
  5. Zmluva sa rozumie Zmluva o poskytovaní služieb – vernostný zákaznícky systém Loyalty – Link Level uzavretá medzi Prevádzkovateľom a Partnerom, ktorá upravuje vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s prevádzkovaním portálu Loyalty – Link.
  6. Vernostná karta sa rozumie karta vydaná Prevádzkovateľom, ktorá bola registrovaná k Členovi vo Vernostnom systéme. Registrované do vernostného systému môžu byť len také karty, pri ktorých Prevádzkovateľ požiadal o možnosť ich využitia pre tento účel.
  7. Vernostný systém sa rozumie vernostný zákaznícky systém Loyalty – Link Level, prevádzkovaný Prevádzkovateľom.
  8. Zúčtovacie centrum sa rozumie softvérová aplikácia prevádzkovaná pre Prevádzkovateľa, ktorá eviduje všetky Transakcie, pri ktorých bola uplatnená Vernostná karta a informácie o spotrebiteľskom správaní Členov v Prevádzkarniach.
  9. Informácia sa rozumie informácia vo Vernostnom systéme o Členovi a jeho spotrebiteľskom správaní v Prevádzkarniach zapojených do Vernostného systému, okrem Osobných údajov Člena a čísla účtu Člena.
  10. Databáza sa rozumie súhrn Informácii o všetkých Členoch a ich spotrebiteľskom správaní v Prevádzkarniach a prevádzkarniach tretích osôb zapojených do Vernostného systému. Prevádzkovateľ je výlučným nositeľom všetkých práv viažucich sa k Databáze.
  11. Transakcia sa rozumie úhrada ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej Partnerom Členovi, v súvislosti s ktorou Člen uplatnil Vernostnú kartu.
  12. Hodnota transakcie sa rozumie číselné vyjadrenie ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej Partnerom Členovi, v súvislosti s ktorou Člen uplatnil Vernostnú kartu.
  13. Registračný formulár sa rozumie dokument slúžiaci na registráciu členstva nového Člena vo Vernostnom systéme.
  14. Členské rozhranie sa rozumie aplikácia prevádzkovaná pre Členov na internetovej stránke www.loyalty-link.sk , prostredníctvom ktorej bude mať Člen po prihlásení možnosť skontrolovať počet a platnosť Bodov asociovaných k jeho Vernostnej karte.
  15. Bod sa rozumie bod asociovaný vo Vernostnom systéme k Vernostnej karte za úhradu ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni respektíve prostredníctvom Prevádzkarne, ktorý bude neskôr na základe žiadosti Člena zamenený za úhradu ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni.
  16. Osobné údaje sa rozumejú osobné údaje fyzickej osoby.
  17. Členské zvýhodnenie sa rozumie zvýhodnenie poskytnuté Partnerom prostredníctvom Prevádzkovateľa Členovi pri úhrade ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni respektíve prostredníctvom Prevádzkarne z dôvodu členstva Člena vo Vernostnom systéme, Členské zvýhodnenie sa poskytuje formou získania Bodov Členom.
  18. Odmeňovacia schéma sa rozumie súpis výhod pre Člena, zverejnených na www.loyalty-link.sk

II. Registrácia člena

  1. V prípade záujmu zákazníka Partnera o členstvo vo Vernostnom systéme, Partner alebo iná tretia strana, ktorá má súhlas na zabezpečenie registrácie členstva od Prevádzkovateľa, odovzdá zákazníkovi Registračný formulár a poučí zákazníka o správnom spôsobe vyplnenia Registračného formuláru (vyplnenie povinných údajov a vlastnoručný podpis zákazníka) a zároveň overí totožnosť zákazníka.
  2. Registrácia členstva zákazníka Partnera ako Člena vo Vernostnom systéme a registrácia zákazníkom určenej karty ako Vernostnej karty môže byť uskutočnená a) na recepcii alebo v inom Partnerom určenom priestore v Prevádzkarni Partnera a to prostredníctvom elektronického formulára pre registráciu na portály Loyalty - Link pre Vernostnú kartu vydanú Prevádzkovateľom; b) iným spôsobom jednoznačne identifikujúcim Vernostnú kartu s registrovaným zákazníkom. Následne po registrácii bude vykonaná aktivácia Vernostnej karty.
  3. Registráciou členstva zákazníka Partnera vo Vernostnom systéme nadobúda zákazník postavenie Člena.
  4. Členom sa môže stať každá fyzická osoba staršia ako 15 rokov vrátane, ktorá súhlasí s podmienkami členstva vo Vernostnom systéme a to potom, čo odovzdá riadne vyplnený Registračný formulár. Členom sa nemôže stať právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ. Každá osoba môže podať len jeden Registračný formulár, viacnásobné členstvo vo Vernostnom systéme nie je možné. Vyplnením a podpísaním formuláru Člen súhlasí so všeobecnými podmienkami členstva vo Vernostnom systéme a vyhlasuje, že sa s nimi zoznámil. Členstvo a výhody s ním spojené nie sú právne vymáhateľné a prevoditeľné.
  5. V prípade, ak Vernostnou kartou registrovanou k Členovi vo Vernostnom systéme bude karta vydaná Prevádzkovateľom osobitne pre Vernostný systém na základe požiadavky Partnera, Vernostná karta bude vyhotovená na náklady Partnera, vo vizuálnom prevedení dodanom Partnerom Prevádzkovateľovi, pričom uvedené vizuálne prevedenie Vernostnej karty musí byť v súlade s technickou špecifikáciou určenou Prevádzkovateľom.

III. Použitie Vernostnej karty

  1. Člen je oprávnený uplatniť Vernostnú kartu pri každej úhrade ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni respektíve prostredníctvom Prevádzkarne na poskytnutie Členského zvýhodnenia.
  2. Členovi bude na základe uplatnenia Vernostnej karty poskytnuté Členské zvýhodnenie formou asociovania Bodov k Vernostnej karte. Výška Členského zvýhodnenia poskytovaného jednotlivými Partnermi je zverejnená na internetovej stránke www.loyalty-link.sk.
  3. Partner po predložení Vernostnej karty Členom zaznamená hodnotu transakcie, úhrady ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni, do portálu Loyalty-Link pre pripočítanie Bodov na konto Vernostnej karty Člena.
  4. Partner po uplatnení Vernostnej karty, použitie Bodov na úhradu časti ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni odpočíta hodnotu transakcie, úhrady ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni, do portálu Loyalty-Link pre odpočítanie Bodov na konto Vernostnej karty Člena.
  5. Prevádzkovateľ po uplatnení Vernostnej karty informuje Člena o vykonaní Transakcie a o počte Bodov získaných za vykonanú Transakciu a aktuálnom celkovom počte Bodov asociovaných k Vernostnej karte, prostredníctvom portálu Loyalty – Link, v úžívateľskom profile Člena.
  6. V prípade akejkoľvek oprávnenej reklamácie vady tovaru dodaného respektíve služby poskytnutej Členovi v Prevádzkarni respektíve prostredníctvom Prevádzkarne a oprávneného uplatnenia nároku Člena voči Partnerovi na vrátenie zaplatenej ceny dodaného tovaru respektíve poskytnutej služby, Partner vráti Členovi celú sumu ceny dodaného tovaru respektíve poskytnutej služby a súčasne od Vernostnej karty Člena bude odasociovaný počet Bodov zodpovedajúci počtu Bodov asociovaných k Vernostnej karte Člena za predmetnú Transakciu. Ak k Vernostnej karte Člena nebude asociovaný dostatočný počet Bodov na uskutočnenie odasociovania Bodov v zmysle predchádzajúcej vety tohto bodu, príslušný počet Bodov bude odasociovaný od Vernostnej karty Člena neskôr, keď k Vernostnej karte bude asociovaný dostatočný počet Bodov.
  7. Člen berie na vedomie, že je zodpovedný za všetky operácie uskutočnené s Vernostnou kartou.

IV. Získanie, platnosť a použitie Bodov

  1. V prípade ak Člen uplatní Vernostnú kartu pri úhrade ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni respektíve prostredníctvom Prevádzkarne, Členovi bude poskytnuté Partnerom prostredníctvom Prevádzkovateľa Členské zvýhodnenie, v zmysle ktorého Člen získa vo Vernostnom systéme počet Bodov určený v závislosti od číselného vyčíslenia sumy poskytnutého Členského zvýhodnenia, pričom platí pravidlo výpočtu z číselného vyjadrenia sumy Členského zvýhodnenia získa Člen príslušný počet Bodov podľa Odmeňovacej schémy vo Vernostnom systéme. Získané Body budú vo Vernostnom systéme asociované k Vernostnej karte bezodkladne po úhrade príslušnej ceny dodaného tovaru alebo poskytnutej služby Členom.
  2. Body strácajú platnosť uplynutím lehoty 12 mesiacov odo dňa ich asociovania k Vernostnej karte Člena. Po zániku platnosti Bodov budú predmetné Body odasociované od Vernostnej karty Člena a Člen nemá nárok na akékoľvek plnenie z dôvodu nepožiadania o zámenu Bodov za hotovosť pred zánikom ich platnosti.
  3. V prípade ak bude zistená nesprávna, nedôvodná asociácia Bodov k Vernostnej karte alebo asociávia Bodov v súvislosti s neoprávneným použitím či zneužitím Vernostnej karty, Prevádzkovateľ je oprávnený vykonať odasociovanie od Vernostnej karty nesprávne alebo nedôvodne asociovaných Bodov respektíve Bodov asociovaných v súvislosti s neoprávneným použitím či zneužitím Vernostnej karty. Prevádzkovateľ po vykonaní odasociovania Bodov od Vernostnej karty v zmysle tohto bodu informuje Člena o odasociovaní Bodov od Vernostnej karty.
  4. Body asociované k Vernostnej karte je Člen oprávnený použiť , ak má na konte minimálne 20 Bodov,na úhradu časti ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni odpočíta hodnotu transakcie, úhrady ceny tovaru dodaného alebo služby poskytnutej v Prevádzkarni, do portálu Loyalty-Link pre odpočítanie Bodov na konto Vernostnej karty Člena
  5. V prípade ak Prevádzkovateľ bude mať podozrenie o nesprávnej respektíve nedôvodnej asociácii Bodov k Vernostnej karte alebo o neoprávnenom použití respektíve zneužití Vernostnej karty, Prevádzkovateľ je oprávnený dočasne pozastaviť používanie Vernostnej karty a to až do okamihu, kým nebude uvedené podozrenie Prevádzkovateľa vyvrátené a Prevádzkovateľ nebude mať žiadne pochybnosti osprávnej a dôvodnej asociácii Bodov k Vernostnej karte respektíve o oprávnenosti použitia Vernostnej karty Členom.
  6. V prípade ak Členovi bude vykonané asociovanie Bodov k Vernostnej karte alebo odasociovanie Bodov od Vernostnej karty považovať za nesprávne a uplatní voči Prevádzkovateľovi reklamáciu asociovania respektíve odasociovania Bodov, pre posúdenie reklamácie Člena budú rozhodné údaje z portálu Loyalty-Link a údaje od Partnera.
  7. Odmena prislúchajúca Členovi Vernostného systému Loyalty-Link Level môže podliehať zdaneniu podľa platných právnych predpisov a môže predstavovať pre Člena príjem podliehajúci zdaneniu v súlade so zákonom 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov. Člen zodpovedá za možné zdanenie tohto príjmu sám.

V. Iné dojednania

  1. Partner v celom rozsahu zodpovedá Členovi za vady dodaného tovaru alebo poskytnutej služby a za uvedené vady v žiadnom prípade a v žiadnom rozsahu nezodpovedá Prevádzkovateľ.
  2. V prípade, že nie je Partnerom a Prevádzkovateľom dohodnuté inak, je Partner povinný v každej Prevádzkarni umožniť Členovi uplatnenie Vernostnej karty.
  3. Prihlásenie Člena do Členského rozhrania bude realizované zadaním prihlasovacieho mena a hesla Člena, oznámeného Prevádzkovateľom Členovi. Prostredníctvom Členského rozhrania je Člen oprávnený blokovať respektíve odblokovať Vernostnú kartu vo vzťahu k funkcionalite Vernostný systém Loyalty-Link Level. Člen je oprávnený prostredníctvom Členského rozhrania vykonať registráciu, zistiť aktuálny počet Bodov asociovaný k Vernostnej karte a ich platnosť ako aj prezerať históriu Transakcií, v súvislosti s ktorými uplatnil Vernostnú kartu.
  4. Člen je oprávnený požiadať o blokovanie respektíve odblokovanie Vernostnej karty vo vzťahu k funkcionalite Vernostný systém Loyalty-Link Level ako aj o registráciu respektíve zrušenie registrácie Vernostnej karty prostredníctvom helpdesku : helpdesk@loyalty-link.sk

VI. Trvanie a zánik členstva

  1. Členstvo Člena vo Vernostnom systéme je časovo neobmedzené.
  2. Členstvo Člena vo Vernostnom systéme sa skončí:
    1. smrťou Člena,
    2. obmedzením alebo stratou spôsobilosti na právne úkony Člena,
    3. písomnou žiadosťou Člena,
    4. vylúčením Člena,
    5. zrušením Vernostného systému.
  3. Člen je oprávnený písomne požiadať Prevádzkovateľa o ukončenie jeho členstva vo Vernostnom systéme a to aj bez uvedenia dôvodu. Členstvo člena vo Vernostnom systéme zaniká uplynutím 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia žiadosti Člena o ukončenie členstva. Člen, ktorého Vernostná karta je vydaná Prevádzkovateľom, nie je oprávnený požiadať o ukončenia členstva vo Vernostnom systéme počas prvých 12 kalendárnych mesiacov odo dňa vzniku členstva Člena vo Vernostnom systéme.
  4. Prevádzkovateľ je oprávnený rozhodnúť o vylúčení Člena z Vernostného systému v nasledujúcich prípadoch:
    1. Člen opakovane porušil povinnosť respektíve záväzok vyplývajúci Členovi z členstva vo Vernostnom systéme,
    2. Člen v súvislosti s uplatňovaním Členského zvýhodnenia alebo iného práva, pohľadávky či nároku vyplývajúcej z členstva vo Vernostnom systéme alebo v súvislosti s plnením jeho povinností či záväzkov vyplývajúcich z členstva vo Vernostnom systéme, poruší povinnosť vyplývajúcu zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  5. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek rozhodnúť o zrušení Vernostného systému. Vernostný systém sa zrušuje ku dňu uvedenému v rozhodnutí Prevádzkovateľa o zrušení Vernostného systému. Rozhodnutie o zrušení Vernostného systému zverejní Prevádzkovateľ na internetovej stránke www.loyalty-link.sk .
  6. V prípade zrušenia Vernostného systému platnosť Bodov asociovaných k Vernostnej karte sa končí dňom zrušenia Vernostného systému a Člen nebude oprávnený požiadať o zámenu Bodov asociovaných k Vernostnej karte za hotovosť ani o zaslanie zamenenej hodnoty na bankový účet. Po zrušení Vernostného systému nebude možné uplatniť Vernostnú kartu na získanie Bodov v Prevádzkarni.
  7. Zánikom členstva Člena vo Vernostnom systéme ktorýmkoľvek zo spôsobov uvedených v písm.a) až d) bodu 2. tohto článku zaniká platnosť Bodov asociovaných k Vernostnej karte Člena a Členovi nevzniká z uvedeného dôvodu nárok na akékoľvek plnenie či náhradu.

VII. Ochrana osobných údajov

  1. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so spracovaním jeho Osobných údajov uvedených v Registračnom formulári ako aj všetkých iných Osobných údajov Člena poskytnutých Partnerovi alebo Prevádzkovateľovi počas trvania členstva Člena vo Vernostnom systéme ako aj všetkých iných Osobných údajov získaných Partnerom alebo Prevádzkovateľom počas trvania členstva Člena vo Vernostnom systéme. Súhlas so spracovaním Osobných údajov sa udeľuje počas celej doby trvania členstva vo Vernostnom systéme Loyalty-Link Level a maximálne štyri roky po zániku členstva vo Vernostnom systéme Loyalty-Link Level.
  2. Osobné údaje budú spracovávané na účely prevádzkovania Vernostného systému a to počas trvania členstva Člena vo Vernostnom systéme. Po zániku členstva Člena vo Vernostnom systéme budú Osobné údaje spracovávané výlučne na účely štatistiky.
  3. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas na udelenie poverenia na spracovanie Osobných údajov Partnerovi a súčasne Člen vyplnením Registračného formuláru berie na vedomie, že Prevádzkovateľ poveril Partnera na spracovanie Osobných údajov Člena v rozsahu potrebnom pre prevádzkovanie Vernostného systému.
  4. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so spracovaním a archivovaním Informácii týkajúcich sa Člena. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas s poskytovaním Informácií týkajúcich sa Člena v anonymizovanej podobe tretej osobe. Súhlas v zmysle tohto bodu sa udeľuje bez časového obmedzenia.
  5. Prevádzkovateľ zabezpečí ochranu Osobných údajov poskytnutých Členom Prevádzkovateľovi v potrebnom rozsahu a takým spôsobom, aby Osobné údaje boli chránené pred ich poškodením, sprístupnením či zverejnením tretej osobe.
  6. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so spracovaním a archivovaním Informácii týkajúcich sa Člena. Člen vyplnením Registračného formuláru udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas s poskytovaním Informácií týkajúcich sa Člena v anonymizovanej podobe Partnerovi respektíve tretej osobe.

VIII. Doručovanie písomností

  1. 1. V prípade potreby doručenia písomností druhej zmluvnej strane sa doručuje osobne alebo prostredníctvom iného subjektu:
    1. a) v prípade doručovania písomnosti Členovi na adresu uvedenú v Registračnom formulári respektíve evidovanú k Členovi v Členskom rozhraní,
    2. b) v prípade doručovania písomnosti Prevádzkovateľovi na adresu sídla Prevádzkovateľa zapísanú v príslušnom obchodnom registri,
    3. c) v prípade doručovania písomnosti Partnerovi na adresu sídla Partnera zapísanú v príslušnom obchodnom registri.
  2. Doručenie písomnosti nastáva dňom jej prevzatia subjektom, ktorý je oprávnený preberať za adresáta doporučené poštové zásielky. Písomnosť sa považuje za doručenú aj dňom uloženia zásielky z dôvodu prekážky v doručení na strane adresáta u subjektu, ktorý je povinný ju doručiť. V prípade potreby okamžitého doručenia písomnosti je možné doručiť písomnosť e-mailom Členovi na adresu evidovanú k Členovi v Členskom rozhraní, Prevádzkovateľovi na adresu uvedenú na internetovej stránke www.loyalty-link.sk a Partnerovi na adresu uvedenú na internetovej stránke Partnera, pričom v takomto prípade sa písomnosť považuje za doručenú potvrdením jej doručenia adresátom. Písomnosť sa považuje za doručenú aj okamihom odmietnutia jej prevzatia adresátom. V prípade, ak sa zásielka vráti nedoručená odosielateľovi s poznámkou „adresát neznámy“ alebo poznámkou obdobného významu, písomnosť sa považuje za doručenú dňom vrátenia zásielky odosielateľovi.

IX. Spoločné a záverečné ustanovenia

  1. Člen berie na vedomie a uzavretím Zmluvy vyslovuje súhlas s tým, že každý telefonický rozhovor medzi Členom a Partnerom respektíve medzi Členom a Prevádzkovateľom môže byť za účelom kontroly prevádzkovania Vernostného systému respektíve súvisiacich služieb, zlepšenia kvality prevádzkovania Vernostného systému respektíve súvisiacich služieb alebo z iného dôvodu Prevádzkovateľom alebo ním určenou osobou zaznamenaný na záznamové médium a uchovávaný na záznamovom médiu.
  2. Člen registráciou jeho členstva vo Vernostnom systéme udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas s poskytovaním respektíve zasielaním reklamných a marketingových informácií Členovi. Člen registráciou jeho členstva vo Vernostnom systéme udeľuje Partnerovi súhlas s poskytovaním respektíve zasielaním reklamných a marketingových informácií Členovi.
  3. Prevádzkovateľ je oprávnený vzhľadom na zmenu právnej úpravy, zmenu trhovej situácie, zmenu obchodnej politiky alebo na základe jeho rozhodnutia zmeniť, doplniť, zrušiť alebo nahradiť tieto VOP – Loyalty – Link Level (ďalej len „Zmena VOP – Loyalty – Link Level “). Prevádzkovateľ je povinný Zmenu VOP – Loyalty – Link Level s uvedením jej platnosti a účinnosti písomne oznámiť Členovi zverejnením Zmeny VOP – Loyalty – Link Level na internetovej stránke www.loyalty-link.sk a to najneskôr 7 dní vopred pred dňom účinnosti Zmeny VOP – Loyalty – Link Level.
  4. V prípade nesúhlasu Člena so Zmenou VOP – Loyalty – Link Level má Člen právo najneskôr v posledný pracovný deň pred dňom účinnosti Zmeny VOP – Loyalty – Link Level z uvedeného dôvodu písomne požiadať o zrušenie jeho členstva ku dňu účinnosti Zmeny VOP – Loyalty – Link Level a súčasne žiadosť o zrušenie členstva musí byť najneskôr v posledný pracovný deň pred dňom účinnosti Zmeny VOP – Loyalty – Link Level doručené Prevádzkovateľovi, inak uvedené právo Člena zaniká.
  5. Tieto VOP – Loyalty – Link Level nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.3.2015.
Posledná aktualizácia 1.3.2015